tiistai 22. kesäkuuta 2010

Hyvää Juhannusta kaikille.



                                         MUUMIPEIKON


                                     JUHANNUSRUNO



                                        Pään painan ruohikolle
                                            ja oion jalkojain.

                                        En jaksa pohdiskella,

                                          mä tahdon olla vain.



                                   Sen viisaammat voi tehdä,

                                        mä päivän kultaan jään.
               
                                      Mä tunnen kaikki tuoksut

                                             ja luonnon loiston nään.


 
                                       Voi leikitellä mielikseen,

                                    voi ottaa jättää paikoilleen

                                     tai olla niin kuin luonnostaan

                                                ja maata vaan.



                                   Mä peikko siihen uskoon jään,

                                on maailmaa tää minkä nyt mä nään.



                                                 -Tove Jansson

3 kommenttia:

Aili-mummo kirjoitti...

Oikein hyvää ja lämmintä juhannusta sinulle Vaarinkukka!

malli45 kirjoitti...

Kaunista ja mukavaa Juhannusta sinulle!
Mäkin tahdon maata ja olla vain...

Paulette kirjoitti...

Mielettömän kaunis kortti! Lämpöistä ja aurinkoista Juhannusta sinulle!

MISSTÄ olet!

Blogiarkisto

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...