torstai 13. lokakuuta 2011

Halloweennnnn.....

Halloween... karkki tai kepponen, ei kerrota kelleen mutta karkit syön ihan itse ;)

Tämänkertainen haaste Vintage blogissa onkin  tehdä joko kortti tai Halloween koriste, ja tietty minä tein sitten molemmat. Tickled Pink Stamps, silta saimme digikuvat  ja Nauhataivaasta  ihania nauhoja, minun ongelmani on vain se että minun pitäisi  saada ensin vähän aikaa hypistellä niitä nauhoja ja sitten vasta olisin valmis luovuttamaan ne askarteluun ;) no onneksi niitä voi tilata itselleen kuinka paljon haluaa.

Minä siis tein koristeen jossa on karkkia, joita vartioi oikea noita, jaa mistä sen tuntee, tietty siitä että sillä on nenässä syylä jossa kasvaa pitkä musta karva, hmm en taida uskaltaa vilkaista peiliini ;))
Revin vuoden -40 tieosanakirjaa suikaleiksi ja liimasin tekemäni  kartonki tötterön päälle, ja sitten laitoin noidan nuoruuden kuvan myös siihen kiinni, ja katit, ne saksin kartongista, mitä noita olisi ilman kattejaan :)







Minulla on myös sellainen ihana pikku ystävä joka kasvaa kuulemma "lohvoksi" isona ja "lohvoaa minun lahat" :) ja hänellä on synttärit ja niinpä tein hänelle oikean "lohvo koltin"  ja ajattelin viedä karkkia mukana jospa nuo minun "lahani" sitten saisivat jäädä rauhaan.






HAPPY HALLOWEEN kaikille !

9 kommenttia:

Elborgi kirjoitti...

looks great!
Elma

Anna kirjoitti...

Oijoi, onpa tosi hieno noitakori!
Ja kortitkin on tosi kivoja :)
Katselin noita sun käsityökuvia, kyllä monenlaista hienoa olet väkerrellyt! Varsin taitava olet niin käsitöissä kuin askartelussakin.

Hyvää syksyä sinulle <3

Kiti kirjoitti...

Ihania juttuja olet tehnyt Pirkko :) Ihana juttu kun jaksat luoda ja ilahduttaa. Lämpimiä halauksia.

Aili-mummo kirjoitti...

Oikein i-h-a-n-a haloween noita!

Ja iloiset merirosvokortit..;DD

Kiitos esittelystä, Pirkko, ja mukavaa viikonloppua sinulle<3

Riitta Sinikka kirjoitti...

Hurjan hauskat!!

Tuikku kirjoitti...

Heips! Tosi hauskoja nuo halloween korttisi ja tuo koriste :) p.s. laitoit mulle viestiä joulukalenteri luukuista,voit lähettää ne milloin sulle sopii,kunhan ennen joulukuuta ovat perillä täällä minulla ja voit laittaa numeron paketin päälle :)

bissecat kirjoitti...

Aivan ihanat tuo koriste ja kortti tosi komea merirosvohurmuri!!

Jeppula kirjoitti...

Wau, mitä halloween-juttuja! Varsinkin tuo karkkimuori oli upea!

Tankku kirjoitti...

Ihana lohvo-koltti!

MISSTÄ olet!

Blogiarkisto

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...