tiistai 14. helmikuuta 2012

Hyvää Ystävänpäivää Kaikille!

Olen tämän joskus tallettanut omaan muistikirjaani en muista mistä sen olen saanut mutta se on kuin minun Ystäväni :)


       Ystäväni olet vailla vertaa!

Olet raitis ilma kun sisällä nyhjään,
Olet täyte mun olooni ankeaan, tyhjään.

Olet huoltamo- palvelu vailla vertaa
polttoaine mun tankkini monta kertaa.

Olet kasvualusta, kuohkeinta multaa.
Olet kassaholvini puhdasta kultaa.

Olet maustehylly ja gourmet ruokaa
en täyty mä koskaan, vaan lisää tuokaa.

Olet kaunein uni, vaan totta kun herään,
marja, jonka mä syön ja yhä uudelleen kerään..

Hyvää Ystävänpäivää !!!! ystavät.

6 kommenttia:

Riitta Sinikka kirjoitti...

OIKEIN HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ SINULLE!

Majan Molla kirjoitti...

Hyvää ystävänpäivää!

Irmastiina kirjoitti...

Hyvää ystävänpäivää!

Aili-mummo kirjoitti...

Oikein suloista ja leppoista Ystävänpäivää sinulle, Pirkko.<3

Marleena kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Marleena kirjoitti...

Kiva runo! Hyvää ystävänvuotta, vaikka -päivä jo menikin! ♥

MISSTÄ olet!

Blogiarkisto

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...