tiistai 6. marraskuuta 2012

Virallinen Joulupukin apulainen.

Täällä olen ihan viran puolesta tehnyt kaikkea pikkuista kivaa.
Joulupukki palkkasi minut jo monta monta vuotta sitten apulaisekseen, tosin palkasta sovittaessa hän oli sitä mieltä että hyvä mieli  minulle palkaksi riittäisi :) ja uskokaa vain mutta se on riittänyt ja riittää edelleen :)

Nyt olivat vuorossa rakkaitteni varpaat, ja niistä huolehtiminen, on Olga sukkaa, Körttisukka, ja tavallista sukkaa :)

Varpaita siellä
varpaita täällä
varpaat huokailee
lämpöä mulle
alle ja ylle  suokaa
talvi tekee jo tuloaan
sukkia tuokaa :)


5 kommenttia:

Elborgi kirjoitti...

so fantastic socks
Elma

Matleena kirjoitti...

Kylläpä on joulupukki saanut hyvän apulaisen, kun on noin kauniin sukkakasan tehnyt. ;)

Askartelin itte kirjoitti...

Aivan ihania sukkia.

Marika kirjoitti...

Ihania sukkia,
minulle kelpaisi tuollaiset valko/punat ;)
Teetkö tilauksesta?

Aili-mummo kirjoitti...

Ihania sukkia pikkuisille varpaille!<333

Minäkin olen neulonut lapsenlapsille...;)))

MISSTÄ olet!

Blogiarkisto

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...